I lost myself inside, and as I fell into the black I left my past to die

Orkade aldrig blogga i torsdags. Hoppsan.
 
På idrotten så var det liksom "fritt" så spelade badminton med Amanda, Zeb och Adelina tills Amanda ramlade och stukade foten. Då berättade läraren om vilka operationer han varit med om (han har tydligen bl.a. amputerat ett ben på en kille som inte ens var nedsövd och klippt av en rutten stortå :DDDDD). På psykologin såg vi filmen A beautiful mind och den var jättebra fastän jag och Zeb drog så sjukt många mörka skämt att det var på gränsen till tragiskt <///3 På japanskan så var det prov och jag var lite orolig men det var helt okej och det gick bättre än vad jag trodde att det skulle göra och jag fick en söt penna i julklapp av läraren C: Åkte buss med Alex och en av hans kompisar och det var kul för de pratade i princip bara etniska haha xD Och så när jag kom hem så försökte jag mig på att spela Skyrim och alltså det var väl kul när någonting hände men kontrollerna är sjukt störiga och jag bara????
 
På fredagen så åkte jag buss till skolan med Petter och pratade om hur idiotiska folk kan vara (det är jättekul att prata skit om folk ibland ok I kinda have to), och avslutningen gick basically till såhär att vi samlades i klassrummet, fick nya busskort utdelade bland oss och gick sedan för att "mingla" med resten av skolan. Tappade bort mina kompisar hela tiden så var mest med Petter och hans kompis (vilket var awkward för han är en av mina kompisars ex ehehe) och så tröttnade jag efter drygt 40 minuter och drog därifrån.
 
Jag åkte till Frej under helgen och vi har sett på så jävla mycket anime (sista avsnittet av Gugure! Kokkuri-san, första avsnittet av Tsuritama, såg klart på xxxHOLiC + andra säsongen + 4 extraavsnitt, sista avsnittet av Sword Art Online) och spelat tv-spel (han köpte Mario And Luigi: Partners In Time och så hjälpte jag honom med Phantom Hourglass och spelade Yoshi Island medan han ritade) och så har jag skrivit en jävla massa på Damnation: Welcome to Hell (älskar Damnation så jävla mycket ok <3333). Började bli sjuk också så övertalade honom om att jag hade blubbering plague och att Kinder Maxi var botemedlet, så gissa vad jag ätit massor av <33333333
 
När jag kom hem så åt jag köttbullsmackor och åt ikapp i julkalendern och såg på The Truman Show med familjen och skickade en massa märkliga smileys på Facebook till mamma. Skrattade så mycket att jag fick ont i revbenen herregud <///3 Såg ganska nyss också det senaste avsnittet av Yowamushi Pedal och har sagt godnatt till Frej och uppdaterat min animelista och kollat lite på bloggar och sådär. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu; vill kind of läsa men är klar med alla böcker jag har av Cirque du Freak och orkar inte påbörja något nytt, och jag vill kind of se på anime men vet inte vilken. Mitt liv är så svåååårt ;W;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0