If I could turn back time, would you still be there?

Idag har varit en allmänt händelselös dag. Spelade badminton på idrotten och var allmänt sassy och dansade mest runt och fjantade mig med Zeb, haha. På psykologin pratade vi om skillnaden mellan neuroser och psykoser och såg på en film om panikångest och jag bara okej det där är allt jag kände hela nian och anledningen till att jag knappt andades större delen av tiden så antar att jag hade panikångest ca 24/7 i ett år??? Och på japanskan repeterade vi inför provet och vi körde en lek där läraren sa betydelsen till ett kanjitecken och det låg en massa kort med kanjitecken på bordet så skulle man hitta kortet snabbast och den som hade flest kort vann; kom tvåa trots mina extremt sega reflexer haha ♥
 
Har inte gjort så mycket sedan jag kom hem. Har skrivit klart första delen i Damnation: Welcome To Hell (yes it has an official name now) och städat upp min bokhylla. Den är nu jättefin!!!
 
you must admit that my collection of Darren Shan books is pretty impressive though
and these are just the two top shelves I mean there's four more and one of them is full of manga 8D
 
Kommer att åka till Frej i helgen så det blir ingen uppdatering. Ha en mysig Lucia och allmänt trevlig helg ♥
 
here have a pic of me and Brandon Hoover from Crown The Empire cos I just realized I've only posted the photo of me and sweetest Andy (can depend on the fact that I look like a maniac in like the rest of the photos goddamniteren)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0