Shoot that fucker down

Vaknade idag med mens och mensvärkar som gjorde ont som satan och visste redan då att dagen inte skulle bli särskilt bra. Hade väl hyfsat rätt. Det enda jag var sugen på till frukost var yoghurt och det hade vi inte och jag hade inte tid att rosta mackor heller så jag var ganska sur när jag åkte till skolan, haha. Åt yoghurt där i alla fall och drack två koppar te och pratade skit om idrottsläraren :D
 
Jag tänkte inte vara med på idrotten så jag fick that fucking speech man får av manliga lärare där de säger att det är bra att röra på sig när man har mensvärk!!! Ursäkta mig!!! No uterus no opinion!!! (Har tappat räkningen på alla gånger jag fått höra det talet av både Tomas och Niklas som jag hade i typ åttan haha <///3) Så jag gick med de fyra i klassen som inte heller var med och satt i elevkårsrummet. Pratade om anime med Alex S. och suckade med Adelina åt hur alla verkar så obsessed med bilar. Liksom??? Finns det inget roligare att prata om?????
 
På psykologin fortsatte vi diskutera depression och blev bara irriterad igen. Men tydligen ska vi ha ett arbete om psykoser/neuroser och jag såg fram emot det tills jag fick veta att det kunde få vara ett grupparbete om man ville och jag bara I'm too nice to tell people I'd rather work alone :)))))) för jag verkar vara den enda som gillar att fucking jobba sjÄLV??????????
 
Förstod typ ingenting på japanskan igen men det var helt okej fastän jag var på dåligt humör osv. Inte så mycket hände där.
 
Kom hem och åt skräpmat framför HIMYM tillsammans med familjen innan jag emigrerade till mitt rum för att se på Baccano. Har nu fyra avsnitt kvar och planerar att titta på dem efter att jag duschat.
 
Åker också till Frej tidigt imorgon because free and why the fuck not så kommer som vanligt inte att uppdatera förrän måndag som senast. Ciao~
 
KAWAIIIII som jag och Onur och Paulus går runt och skriker ca 24/7 *strikes a pose*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0