We are your bloodline

I fredags så var det knappt några i min klass där för att en svenskagrupp hade blivit inställd, så det var klassråd med typ drygt tio pers på mentorstiden. Var sekreterare och skrev ner allt, quite literally (skrev typ "klassen är hungrig och vill gå - mötet avslutat" och signerade med The Dragon Master, Mr. Jellyfish xD). På svenskan höll jag och Amanda vår redovisning om finska språket och jag bröt ihop i mitten och asgarvade för att jag inte kan hålla mig när det kommer till SatW, som vi tog bilder ifrån </3 Vi fick också Zeb att köpa godis till oss muahhaha 8DDDD
 
Kom hem till Frej vid typ halv fem och sedan dess har vi tränat tillsammans, sett på Parks and Reconstruction (sjukt kul mocumentary), och diverse animes - vi avslutade Deadman Wonderland, började se på och avslutade Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga Warui! (den gjorde lite ont i hjärtat för även om jag skrattade åt den så kände jag igen mig så sjukt mycket i huvudkaraktären), xxxHOLiC (den är så jävla hysterisk jag orKAR INTE <////3) och så Parasyte och Gugure! Kokkuri-san - och så spelade vi Twilight Princess (with my mad door opening skills and his crazy bow skills we arE FINALLY PASSED GORON MOUNTAIN FUCK YEEES) och typ. Åt Kinder Maxi.
 
Kom hem vid typ halv fem och har sedan dess försökt motivera mig själv till att plugga. Det går inte så bra. Har japanskaprov på torsdag och måste börja nu för att få in allt i huvudet. Tror att jag ska köra lite glosor och lite grammatik och sedan spela tv-spel cos eh what is responsibilities </3
 
 
Alla borde förresten checka in min lilla Lonk's blogg - it's for a greater cause. Spread the word and help him find his Zingo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0