You think you're done with me? Like you can light the match and not get burned?

We are the kids you love to hate
The ones that never learned to be part of the system
We were born to tear shit inside out
So sharpen your teeth and ready your guns,
The Revolution starts now
 
Igår så märktes det på lunchen att det skulle bli en lång mattelektion, för jag satt med Cecilia, Zeb, Amanda och Paulus och åt men det slutade typ med matkrig och jag bara mm <//3 På mattelektionen så skulle vi repetera för nationella men vi satt i elevkårsrummet och brände upp saker och drack te istället :DDDD
 
Var så jävla omotiverad till att plugga när jag kom hem att jag satt och spelade Elder Scrolls resten av dagen (vilket jag börjat med igen... I had forgotten how much fun it is???). Frej skickade en sammanfattning på det andra kapitlet i matteboken till mig och det var allt jag gjorde inom pluggområdet, haha. Låg sedan och skrev och lyssnade på ljudbok resten av kvällen, och grät över Crown The Empire's video till Initiation för den var filmad på deras Europa-turné och de ska göra en headliner i Europa men åker bara till typ tre länder och Sverige är definitivt inte ett av dem och jag bara ;w;
 
theY ARE SUCH BABES AND IVE HUGGED ALMOST ALL OF THEM??????
 
Idag försov jag mig och var därför superstressad hela morgonen. Min kära lilla mor skjutsade mig dock till skolan så att jag hann dricka te innan provet. Det tog mig ca en timme att göra och jag fattade inte ett skit, men den andra delen gick bättre. Var tvungen att vara på studietimmen efter provet och fick då hjälp av Paulus med att hitta låtar att använda mig av på idrotten. Det blev Green Day – Know Your Enemy och Marianas Trench – Haven’t Had Enough so I'm feeling pretty confident about this so far ♥
 
Sedan jag kom hem så har jag fixat klart presentationen om finska språket (lade in en massa bilder från Scandinavia and the World because I'm that awesome... undrar om Amanda kommer tillåta det xD), hjälpt Liv med hennes ipod, ätit middag och spelat Elder Scrolls. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu dock...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0