Aren't you sick of sleeping alone?

Jag suger på att blogga, jag erkänner. Sue me ;w;
 
Thing is that jag mår inte bra. Igen. Förra veckan var ett helvete, samtidigt som vissa dagar var rätt givande. Jag vet liksom inte vad jag ska göra av mig själv längre.
 
I alla fall, åkte till Amanda i onsdags för att vara kattvakt med henne. Hennes katt, Berra, är jättestor och hårig och jag bara kATT ♥ Vi spelade Legend of Zelda: Twilight Princess, gick ut och åt pizza, snackade skit (alltså nej jag är ingen elak människa jag lovar), såg båda Sherlock Holmes-filmerna (och fangirlade över Robert Downey Jr. ♥) och skrattade hysteriskt åt videos på Youtube. Vi var vakna till typ två och var döda på torsdagen sådär nio på morgonen.
 
I helgen var jag hos Paprika och vi gjorde inte så mycket. Vi åt mest nudlar (instant noodles är så jävla gott till och med när de är okokta???), såg på Desperate Housewives (...don't judge before you've watched it) och tränade tillsammans (han brukar ha styrketräningspass på sitt rum och har börjat göra dem på helgerna så jag joinade honom)(jag sover alltså så dåligt att jag måste börja träna regelbundet för att kunna sova alls).
 
Idag var det mest intressanta som hände att vi var på gymmet i idrotten och jag gick runt där med Alex som mobbade mig för att mina armar är svaga och att jag typ inte kan röra båda armarna samtidigt :C Just nu sitter jag typ och väntar på att det ska bli middag, för jag måste plugga matte men det är mat snart så det känns värdelöst att ens börja.
 
Ska förresten snart utredas för dyskalkyli - har fyllt i ett par papper tillsammans med mamma och pappa och ska få träffa skolläkaren någon gång, men det kan ta lite tid innan det startar. Gillar också att min mentor är sjukt förstående när det kommer till att jag typ har varit/är deprimerad - skolan får inte ge ut ledighet till oss förutom på lov men hon sa att hon kommer skriva in att jag är sjuk de två dagar som jag behöver vara borta på för att kunna åka till London, och hon sa att hon förstår att i alla fall jag behöver komma ifrån alls. Liksom, wow, thanks a lot ♥ (Att datumet kanske blir ombokat för att min bror är så konstig är ju en helt annan sak)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0