Baby we're like a time bomb set into motion

We knew that we were destined to explode
But if I had to pull you out of a wreckage, you know I'd never let you go
 
Internet har fuckat runt, därav otroligt dålig uppdatering. Förlåt.
 
I tisdags var jag helt stirrig och hysterisk hela dagen och kunde inte sitta stilla. Minns knappt alls vad som hände eller vad jag gjorde, eh. När jag kom hem hade jag typ bara tid att gå på toa, äta en väldigt snabb middag och byta om innan jag fick springa till bussen. Kom till Fryshuset och var nervös som inihelvete och det var folk överallt i en långlånglång kö och jag hade hällt i mig en hel Monster på 5-10 minuter så jag hade inte alls problem med att stå still i en kö inte alls nejnej </3 Men när jag väl hade kommit in gick jag till merchbordet och köpte en jättefin baseballtröja som jag typ bor i nu, och det första som hände när jag kom upp till Arenan var att jag såg Jen och vi sprang helt stört mot varandra :D
 
Blitz Kids klev upp på scenen till ljudet av Sherlock-introt och jag började gilla dem redan då. Sedan visade de sig vara typ All Time Low fast britter (hade inte hört dem innan so this was a pleasant surprise) och jag blev fett glad av dem och bara åh. Tyckte om dem jättemycket.
 
I were so excited to see All Time Low I almost peed my pants. And I'm not even joking. När det blev helt mörkt i rummet slutade jag andas och när de var uppe på scenen log jag så mycket att jag fick ont i hela ansiktet. Det var helt fantastiskt och överträffade mina höga förväntningar och åh de är så jävla underbara. Alex sa att han hade låst in oss alla och Jack påstod att han hade haft en orgy med alla våra mammor så han var vår pappa ♥
 
På onsdagen hade jag alltså två prov - japanska på morgonen och naturkunskap på eftermiddagen. Japanskan gick bättre än vad jag hade väntat mig, och när alla hade skrivit klart provet så såg vi på Det levande slottet, som är typ en av mina favoritfilmer som Studio Ghibli har gjort. Jag hade bara läst igenom naturkunskapssidorna en gång så jag kunde ju inte ett jävla skit, + att det var en massa saker med som ingen hade läst om??? Sedan satt jag, Amanda, Zeb, Robin, Paulus och Markus och väntade i skolan i tre timmar innan vi åkte hem till Felizia och överraskade henne med tårta och godis. Hon ska på en rehab-grej i Gran Canaria i typ en månad så hon hoppar av gymnasiet och börjar nästa år istället. (Hon har någon sjukdom i benen, minns inte vad den heter, men det är inte rehab för drogmissbruk i alla fall </3) Vi gjorde pizzor tillsammans, försökte få Robin att vara med på kort, åt tårta och flamsade runt. Vi såg på Forrest Gump också, och framåt slutet, när halva hade gått, var jag, Amanda, Felizia och Zeb jättetrötta och typ skrattade oss igenom det jättesorgliga slutet. Eh.
 
På torsdagen skrev jag om en bok jag skulle ha läst klart tills då, men som jag, som den lilla tidsoptimist jag är, inte hade gjort. Bullshittade mig igenom det hela och var noga med att vara så djup som möjligt, så får vi se hur det går. Resten av dagen spenderades på Assassin's Creed II, och så kom jag på en ny idé till en novell (för det behövde jag ju verkligen *throwing a thousand sarcasm-flowers everywhere*) </3
 
Idag var typ allmänt jävla hysterisk och jag vet inte vad. Vi sa också hejdå till Felizia, eftersom vi inte kommer se henne mer det här året. Sedan jag kommit hem har jag ätit middag och pratat med Paprika. För ja, som ni märker, så är jag hemma. Ska till honom på tisdag tror jag dock, och stannar veckan ut. Så eh, update här under en helg för en gångs skull C:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0