Hello Kitty måste dö

I lördags (alltså igår) gjorde jag inte speciellt mycket. Jag spelade mest Assassin's Creed II, sov och gick till Ica för att köpa glass. Såg på Back to the Future med familjen på kvällen, och gud jag hade glömt hur mycket jag tycker om den filmen ;w;
 
Idag följde jag med till biblioteket. När jag klev in hade jag inställningen "Jag ska inte låna något", men så kom jag ut med tre böcker. Lånade Black Butler volym 1, Gillis Bonde från Ham och Hello Kitty måste dö. Var sjukt stolt över att mamma kände igen karaktären på omslaget till Black Butler (även om det mer är Grim - en gemensam vän vi har - vi kan tacka för det) C:
 
Efter besöket på biblioteket åkte vi en snabb sväng till kyrkogården för att "hälsa" på farmor, och efter det åt vi skräpmat till hockeyfinalen som gick på tv. Såg inte hela, men hörde att Sverige tagit silver i alla fall, så eh ja grattis...? xD
 
Så idag har jag läst ut Black Butler, varit arg på internet för att jag vill se på anime och pratat i över två timmar med Paprika. Nu ska jag spela Assassin's Creed för att få ur mig lite ilska över att internet ska vara så fucking jävla fucked up :C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0