I'm on my knees, please tell me to stay alive

Idag pratade vi om mänskliga rättigheter på samhällskunskapen, och jag sassade Alex och var sjukt stolt över det. You see, frågar man mig om saker som rör skolan så kommer jag att svara vagt och osäkert, och så fick vi en uppgift där vi skulle skriva vad mänskliga rättigheter innebär och varför vi har dem (eller något sådant) och så frågade han mig vad läraren menade med varför, så jag förklarade vad jag trodde och han bara "Jamen nej det kan inte vara så hon menade .______." och jag bara "men deT ÄR FORTFARANDE ETT SVAR PÅ VARFÖR SÅ HAH JAG HAR RÄTT" för eh är så mogen </3
 
På lunchen var det tacos så jag satt och åt konstigt enligt de andra. Äter liksom bara tacobröd med fyllning på sidan och tusen ton nachos på sidan av, och det var roligt när jag kunde lägga ner maten precis när jag ville och de inte kunde det :DDD Och så var jag snabb i käften ett par gånger, typ Robin frågade vad skillnaden mellan mark och golv var, och vad det blir om man lägger jord på golv (alltså om det är mark eller golv) och jag bara "Det är jord på golv" och gick därifrån. Sedan frågade han vad som var längre fram i kön i matsalen och jag bara "Mat, hoppas jag" xD
 
På etniciteten fick vi jobba med en uppgift, men jag var typ klar så jag satt och gjorde ingenting i typ tre timmar. Det var skitkul för alla var trötta och jätteflummiga, och så började vi snacka om båtar och att om man gjorde the famous Titanic-scene så ska man knuffa den andra personen överbord, och Micho bara "Jag är jätterolig att åka på kryssningar med! Ni kan fråga min kusin! Fast... hon dog förra året..." <///3 
 
Hade matteprov idag också och jag är ca 80% säker på att jag måste gå på extramatten sen. Det gick åt helvete så tillslut bara skrev jag något och hoppade över saker för jag hade sån jävla ångest och drog. Så uhm ja.
 
Jag har fått låna Assassin's Creed II av Amanda så efter middagen ska jag spela ut det första spelet (förhoppningsvis, eller i alla fall närma mig slutet) :DDD Och så planerar jag lite, för på fredag ska jag hem till Paprika och jag ska köpa en liten present till honom, since it's Valentine's Day and all, tihi. Har redan två och håller på med en tredje, och jag får liksom dåligt samvete när jag vet att han spenderar massa pengar på mig. Stereotypical relationship? I think not ;w; (Fast to be fair så spenderar jag alla mina pengar på tågbiljetter så jag förtjänar att bli lite bortskämd c:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0