I'm scared that this silence won't come back forever

I believe that this is my darkest hour
 
Igår började dagen med japanska, där vi gjorde stenciler om katakana-tecknen samt spelade ett kortspel med katakana-tecken för att se vad vi kunde. Var fett stolt när jag kom på delad första plats med Sandra, och jag vågade till och med reta en kille som går i trean för att jag fick ett poäng mer än vad han fick :D Och så fick vi reda på att vi har prov nästa vecka, och det betyder att vi har två prov på onsdagen, och jag typ lade mig ned på bänken och dog för på tisdag ska jag se All Time Low så eh ja kommer ju inte alls vara död :))))))
 
På naturkunskapen satt jag och kollade igenom BryanStars facebooksida för att hitta valentine's cards (alltså såna dära asroliga som cirkulerar på tumblr, typ en bild på Oliver Sykes med texten "I am the ocean I am the see I want to be inside of you" eller "My heart isn't the only thing you're gonna feel tonight" </3) och försökte att inte skratta högt, då läraren egentligen hade en genomgång. Och så satt jag, Amanda och Paulus och sjöng olika versioner på What does the fox say med våra lärare i den, typ, när vi skulle ha ett litet grupparbete.
 
Jag åkte till BUP direkt efter skolan och vi gick runt i centrum och frågade om saker i affärer. Fortsatte att vara duktig på det, så nu känns det inte så hemskt att fråga om hjälp i affärer längre. Dock har jag ju saker kvar att jobba med, men ändå :D Sen så sa jag nej varje gång hon ville att jag skulle fråga någon okänd männsika ute på gatan vart pendeltågen låg, men eh ja.
 
När jag kommit hem spelade jag mest Assassin's Creed, vad jag minns i alla fall. Spelade ut första spelet och blev fett creeped out av slutscenen??? Trodde jag var hög under slutstriden??? Trodde jag höll på att dö????? ;w; (Nejmen seriöst det var bara något som var så creepy jag vet inte </3)
 
Idag vaknade jag typ två timmar för tidigt, så jag började att spela Assassin's Creed II, och det tog seriöst bara två sekunder innan jag började att älska huvudkaraktären, Ezio. Han är bara så jävla awesome, just saying ♥
 
På svenskan så delades gruppen in i två lag som skulle argumentera mot varandra, och ämnet var huruvida man var för eller emot skoluniformer. Jag var för (inte egentligen, bara i den här uppgiften) och jag hatar att argumentera i skolan. Verkligen hatar. Alla bara avbryter varandra hela tiden och låter arga och usch ;w;
 
Sen jag kom hem har jag mest pratat i telefon med Paprika och ätit våfflor. Just nu lyssnar jag på musik och ska skriva klart berättelsen som Paprika ska få som valentine's day's gift. Yes, I really think that he will like this one, yes :3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0