We're limitless tonight

Har hamnat i en period när jag bara lyssnar på Crown The Empire och Chunk! No, Captain Chunk!. Huh. Oh well C:
 
Idag har varit allmänt hysterisk. Imorse missade jag bussen fast jag egentligen stod där (bussen var sen - jag klev på en annan för att kunna komma till centrum och ta en annan buss - bussen jag skulle ta från början kom bakom bussen jag klivit på och jag hann inte springa tvärsöver centrum för att hinna med den) så jag tvingades ta bussen som jag tog genom hela högstadiet och h e l v e t e kunde inte andas och fick typ tusen ton ångest på axlarna och tvingades försöka övertala mig själv om att det inte var dit jag skulle. Usch. Kom till skolan och gick för att dricka kaffe (som vanligt) och kom mitt i en hetsig diskussion om något jävla spel. Var fett förvirrad och blev tillsagd att hålla käften när jag frågade något/sassade Robin och eh ja.
 
På engelskan fick vi skriva en uppsats, och jag blev klar först av alla :DDD (Ni förstår, jag skriver med ljusets hastighet. Folk blir, seriöst alltså, otroligt stressade av att sitta bredvid mig.) Sedan fick vi bedöma ett par gamla uppsatser. Mitt i lektionen ringde ett okänt nummer till mig och det var skolsköterskan som ville att jag skulle komma till henne och prata, så jag fick sitta och prata om hur svårt jag har för matte och om dyskalkyli och sånt.
 
På idrotten spelade vi badminton. Eh. Nothing more can possibly be added to that.
 
På matten började jag att skriva en lista på saker som gör Robin läskig, så varje gång han gjorde eller sa något läskigt så skrev jag upp det. Hittills har vi fem saker, med typ två-tjugo minuters mellanrum. Och så pratade vi om sperma av någon anledning, men jag missade varför för att Tuong (matteläraren) ville prata med mig ett par sekunder. (Han sa typ basically att jag kan få en lapp att ge till bibliotekarien så att hon kan ge mig ett par ljudfiler till ipaden om matte, typ. Det lät ju skitbra!)
 
Sen jag kommit hem har jag bara kollat bloggar jag följer och ätit middag, och nu måste jag plugga. Usch. Uschuschusch. Längtar som inihelvete till imorgon men fan att det ska vara dagen innan onsdag föR JAG KAN INTE KONCENTRERA MIG I VANLIGA FALL OCH NU SKA JAG LYCKAS SKRIVA TVÅ PROV EFTER VARANDRA THANKS LIFE REALLY </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0