You're wearing our vintage misery - no, I think it looks a little better on me

JAG FÖRSVANN IGEN men det är inte för att jag är social, utan för att internet fuckat runt blabla. Ja. Faktiskt.
 
Tror inte så mycket har hänt under veckan som gått though, liksom en helt vanlig vecka. Var hos BUP och gör tydligen jättemycket framsteg enligt henne, så håller bara tummarna på att allt kommer fortsätta gå bra och att jag kommer dit på bra dagar för mig (för ibland har man bra dagar där det går ganska bra att gå fram till folk och så finns det dåliga där man bara har ångest och bleh).
 
Var hos Paprika i helgen och typ det mest intressanta är att Desperate Housewives är så... jag vet inte... mAN FASTNAR OM MAN SER ETT AVSNITT??? Seriöst har trott jättelänge att det är en reality-show och när man väl börjar kolla alltså HAHAHAHHA den är hysterisk </3 Och så tränade han medan jag var där så jag satt och dreglade över honom för alltså I've got such a ladyboner for his arms ;w;
 
Idag var det allmänt hysteriskt, för vi har byggt upp en kungarike och allt måste ju planeras osv. Jag heter Sir Fluffyness-Fancypants (Sir Floof in short) och är Her Majesty's Personal Guard, and also I'm in charge of Space Invasions and have an army of unicorns and rainbows, typ. Tror också att jag kommer vara orsaken till eventuella zombie-problem. Eh.
Och på idrotten var vi i gymmet och jag lyckades fixa 70kg med någon maskin som tränade benen så jag har fett starka ben :DDDDD
 
Nu måste jag typ plugga, glömde att jag har prov imorgon, och så ska jag se sista avsnittet av Äkta Människor, yes C:
 
Ska förresten hem till Amanda och sova där från onsdag till torsdag för vi ska vara kattvakter och minns inte om jag ska träffa Tom den här torsdagen eller nästa men alltså jag har blivit social är fett chockad??? O____O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0