And as I fell into the black I left my past to die

I fredags stannade jag hemma från skolan för att jag var fortfarande ledsen över Jackson och vi höll en begravning för honom och sedan orkade jag inte vara hemma mer, ville ha en kram, så jag åkte hem till Paprika. Han var typ sjuk, stackarn, så vi gjorde inte så mycket. Vi såg på American Horror Story (halLELUJAH NYTT AVSNITT) och började på en anime som heter Shinsekai Yori/From The New World (tror jag) som är rätt terrifying på ett annat sätt än typ jumpscares osv, och så kom jag på att det var bra att jag kan procastinata. Har haft en läxa i naturkunskap (som vi ska börja läsa nu) hela veckan där vi ska skriva om en vetenskapsman/kvinna, och hela veckan har jag försökt få mig själv att göra det. Frågade Paprika om hjälp idag och han sken upp, studsade ur sängen och hämtade en bok full med konstiga/annorlunda experiment som utförts. Det ena var sjukare än det andra </3 Valde att skriva om en man som "återuppväckte" en kattunge :DDD
 
Tror att han smittade mig med feber, för jag har frysit av och till hela dagen + kan knappt stå upp. Eh. Har idrott imorgon. Eh. Vet inte om jag ska tacka honom eller inte...? ;w;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0