Don't wanna live forever, just wanna live my life

Igår var typ de jag var med helt hysteriska, jag blev kallad för sadist och hade i princip inget att göra under mattelektionen, för första gången någonsin. Det summerar nog hela dagen, för jag minns knappt vad som hände. Minns bara all hysteri xD
 
Idag hade vi bara japanska för att naturkunskapen var inställd (HALLELUJAH) och alla var typ aströtta så det gäspades högt och alltså japanskaläraren får ryck på sådant. Och vi fick höra om hur hon bodde och jagvetintevad till och med hon var jättetrött </3
Blev sur på Alex också för han skulle absolut tvinga med mig ut för att hinna med en buss men så när den kom bestämde han sig för att vänta på den som jag ville ta från början så jag fick stå och frysa i typ en halvtimme more or less :)))) Han är jätteschysst mot mig och jag är glad över att ha någon att åka buss med, men gOD han suger på att lyssna då och då jAG SA JU ATT MIN BUSS VAR BÄST GODDAMMIT
(Explanation: Det går två bussar åt vårt håll; den ena gör så att han slipper gå så långt hem sen och den andra gör så att jag slipper gå så långt från hållplatsen. Naturligtvis.)
Kom alltså hem tidigt så jag åt lunch två gånger (ena gången i skolan och så åt jag med pappa som kom hem när jag var hemma) och så spelade jag Assassin's Creed och skrev den sjukaste novellen jag någonsin skrivit. Kanske vågar lägga upp den någon dag, har låtit två personer läsa den och båda tyckte om dem. Eh. Psykopater är vi allihopa? </3
Och så var jag på BUP idag. Vi pratade kort om hur det gått med min hemläxa sen förra gången vi sågs och sedan gick vi till centrum för att gå i affärer och låta mig fråga efter saker. Frågade alla hon pekade ut om något förutom en men det var för att det kom för oväntat, så är jättestolt över hur det gick idag :D
 
Just nu behöver jag verkligen gå på toa för sdgfhsdfghjdfgh kommer kissa på mig snart and I wish I was joking <////3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0