pekOPON

I torsdags hade vi svenska, och nuförtiden har vi alltså 1 1/2 timmes långa lektioner pga det fungerade inte med att ha lektion med idrottsklassen. Vi fick läsa andras argumenterande texter och fick gensvar på de vi själva hade skrivit. Sedan spelade jag Assassin's Creed ca hela dagen. Ett plus med det är att jag faktiskt är bra, men det negativa är att jag måste börja om för jag fuckade upp något långt tillbaks i spelet :)))) liksom ja jag har blivit bättre men vissa saker hade jag ju bara tur på när jag kom förbi det??? ;w; (Har kommit på att Assassin's Creed är ett av mina favoritspel nu för alLTSÅ LÖNNMÖRDARE OCH ATT KLÄTTRA PÅ TAK ÅH)
 
I fredags försov jag mig över en timme och kom därför sent till skolan. Det bästa var att vi hade naturkunskap och jag verkade inte ha missat så mycket alls :D (alltså min lärare där är skittråkig och nervös och usch naturkunskap är så tråkigt). Var fett stolt på matten när jag nästan blev klar med den lektionens tal!!!! Sedan åkte jag hem till Paprika och vi typ såg på Keroro Gunsou som är asgullig och jag är kär i Tamama för han är så jävla söt ♥ (Serien handlar om ett par grodor från planeten Keron som ska ta över Jorden - som de döpt till Pekapon - men när de har landat så överger deras befälhavare dem så de är fast på Jorden och ja... xD)
 
TAMAMA ♥
 
I lördags såg vi på fler avsnitt av Keroro, det senaste avsnittet av American Horror Story och tror att vi såg lite på Friends också. Han ritade på mig med henna så var tvungen att ha handen stilla i tre timmar (vET NI HUR JOBBIGT DET VAR ELLER GAH) ;w; Vi spelade Professor Layton också - jag blev liksom indragen i det, blir mest frustrerad på de spelen pga mycket matte </3
 
Idag har vi mest sett på Keroro, Friends, ätit saker och läst Lovecraft, så en riktig mysdag helt enkelt C: Sen när jag skulle hem så gick inte tågen som de skulle, så fick åka från honom till Kungsängen och därifrån hitta en buss som skulle till Stockholm så eh ja ävENTYR 8DDDDD (fast det var inte roligt får ångest när jag inte vet vad jag ska göra eller om jag gör rätt eller inte känner igen mig :c)
 
Just nu sitter jag och kollar vilka läxor vi har den här veckan och ser vad som har hänt i världen medan jag varit allmänt oaktiv, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0