What's killing me is that I'm killing you

Har inte bloggat på ca en vecka och jag ber om ursäkt. Har fortfarande inte heller skaffat mig ett liv, skäms på mig.
 
Anledningen till att jag inte bloggat är för att det har blivit sjukt mycket i skolan. Vi drog igång med matte vilket satte igång en jävla massa ångest hos mig och jag hamnade alltså efter redan efter en lektion. Visst, vi går jättesnabbt fram, men serIÖST!?!?!?!?! Har i alla fall fått möte med skolläkaren som ska bedöma om jag kan få en utredning för dyskalkyli eller inte nu ;w;
 
Så eh ja, har inte gjort något speciellt i veckan. Vi började ha naturkunskap också och man kan seriöst göra vad som helst framför läraren utan att hon ens säger till, hon är oplanerad och nervös och skittråkig. Jag, Amanda och Felizia satt och gjorde miner till Zeb och Paulus på andra sidan rummet, jag spelade Sims medan läraren pratade och höll på med telefonen asmycket (obs; satt längst fram i klassrummet och fick ögonkontakt med läraren ett par gånger), Micho pratade i telefon och läraren kollade på hennes ipad när hon bokade biobiljetter allTSÅ??? Amanda började äta papper också <///3
 
I helgen var jag hos Paprika, och vi läste flera Lovecraft-historier, påbörjade och såg klart på Shiki (en asbra anime alltså I'm not joking I fucking loved it) och så spelade vi Mirror's Edge. Skitkul att vi båda får gaming rage, verkligen </////////3 (HAHAHAHHA kommer fortfarande ihåg när vi spelade Zelda och han seriöst tog kontrollen ifrån mig för att jag inte fattade vad man skulle göra/misslyckades hela tiden xD)
 
Ska förresten både till London och USA i år! Pappa bokade flygbiljetter till London under helgen och jag ska åka med Paprika till USA (halva hans familj bor där så eh ja) :D Måste ta ledigt från skolan båda gångerna också, för London är från en torsdag till en söndag och USA är typ fyra dagar innan min skolavslutning (är där i tio dagar om jag inte minns fel) ♥
 
Och det är något visst med anime-openings/låtar som används i anime som openings och outros. Har hört ett par som är stört bra??? Liksom; (obs alla är på japanska obs)
 
 
TYP DET BÄSTA INTROT NÅGONSIN MAN VILL BARA BÖRJA SLÅSS???
Idk har ingen direkt kommentar, gillar det bara
gitARRERNA I BÖRJAN
Jag är ny med anime men Paprika har sett på animes sen han var 12 och båda är överrens om att det här är bland de bästa intron som finns (jag är dock delad mellan den här och the opening till Shingeki no Kyojin)
allTSÅ MAN BLIR BARA SÅ GLAD????
 
Ska rippa in skivor i datorn och ladda ner bra openings, sen kanske... ja... tror jag ska läsa. Det låter mysigt c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0