Crawling from hell, fallen from grace, and there is nothing left to take

Var vaken till halv fyra för att se klart Sword Art Online + den episod som kommit ut till säsong två + ett avsnitt av Free!, den sista enbart för att jag blir av någon anledning alltid rädd och hör saker klockan tre, så jag ville ha något att skratta åt. Alltså that fucking anime it's so gay I'm throwing Destiel out a window </3
 
Vaknade sen vid halv elva/elva, roughly, förvånad över att ingen väckt mig eftersom min storebror fyller år. Det visade sig att pappa jobbade så vi skulle fira Petter senare. Så jag åt toast med massamassamassa chokladströssel och såg på Free! utomhus ett tag. Sedan gick jag in och spelade Mirror's edge, och när jag klarade ut det så läste jag ut Zomb-B City lagom tills farfar och Anders kom för att fika.
 
Sedan de åkt så har jag sett på några avsnitt av Joey med pappa, Petter och Liv. Basically. Funderar nu på vad jag ska göra, men det lutar åt att se på anime.
 
Tycker det har varit en produktiv dag med tanke på värmen och att det är sommarlov. Har ju liksom klarat av tre av sakerna jag skulle innan vi åker till Örebro - har bara att läsa ut Gray kvar ju! :D
 
Motionless In White släppte en ny låt förresten och jag blev kär efter ca halva för den är perf~
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0