Don't ever trust the devil, bitch

I tisdags så var jag hos optikern, eftersom jag ska försöka ta körkort och sådant lite senare. Ser tydligen bättre än de flesta; höll på att börja asgarva när hon sa det </3 Köpte också resten av Assassin's Creed-spelen så är numera stolt ägare till hela serien ♥ Tror inte så mycket mer hände den dagen, faktiskt...
 
I onsdags så åkte jag med min familj till Mariefred för att ta den årliga kanonbilden på slottet och åt sedan lunch. Efter det så skjutsade mina föräldrar mig till Frej, eftersom hans pappa inte bodde så långt bort osv. Kommer mest ihåg att vi åt indisk mat och köpte Marsglass och fixade konstnärsmaterial till mig, eftersom jag ska börja rita igen.
 
I torsdags åkte vi tillbaks till Västerås tillsammans och i fredags kom Frejs pappa med en massa saker som Frej inte fick med sig på tåget, och tills igår så var jag med honom. Vi såg på Modern Family (så jävla rolig åh jag älskar det), spelade Legend of Zelda: Spirit Tracks (jag skulle hjälpa honom klara en dungeon och det slutade med att vi fortsatte spela och jag fick klara sista bossen för att jag är bäst </3) och ritade massor. Det var jättemysigt :3
 
När jag kom hem så såg jag The Hobbit: Desolation of Smaug tillsammans med min familj och åt chips och drack jättegoda (alkoholfria) drinkar~
 
Idag vaknade jag vid åtta och klev upp för att duscha trots att jag bara sovit i typ fyra timmar, och ska åka med mamma till Skärholmen för att köpa presenter till min kusins nya unge (hon heter Selma och är typ två dagar gammal), och jag ska försöka övertala henne att låta mig vara i spelbutiken i ca fem-tio minuter. Åker till mormor och morfar senare idag, typ efter lunch, och stannar tills på torsdag. Känns som om jag bara åker runt en massa nu och aldrig får bara stanna någonstans... usch </3
 
Fast det ska bli kul att träffa herr och fru morot (som vi kallar dem här) för jag har inte sett dem på typ flera år. Liksom, senaste gången de såg mig så gick jag i högstadiet, hade mörkt hår och inga piercings så att eh ja they're in for a surprise......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0