If the water's so deep, why are all of you still standing?

Igår så skrattade jag hysteriskt under middagen för att min familj är så jävla störd. Det började med att vi pratade om böcker (för min bror visste inte hur många böcker han borde ta med sig till Örebro) och slutade med att Petter läste högt ur Vargbröder med Bamse-läsarrösten och jag spottade Fanta över hela trädgården, typ. It was really fun xD
 
Klippte mig igår också och såg sedan på Jumanji med familjen - hade glömt bort att den existerar men den är ju så bra??? - och pratade med Frej ganska länge, typ till halv tre, innan jag somnade. Vaknade lite innan mitt alarm gick av, vid halv tio, så har sovit ordentligt för första gången på typ länge. Åt frukost, gjorde mig i ordning och "packade" (aka slängde ned en massa kläder i en väska) innan jag drog in till stan för att träffa Frej. 
 
Vi gick till Sci-fi bokhandeln (köpte säsong åtta av Supernatural och säsong 3 av Sherlock + Frej köpte Attack on Titan: Before the fall och ett skrivhäfte till mig och sa att jag skulle få hans kopior av Paprika och Tokyo Godfathers för han köpte ett slags paket som innehöll nio filmer varav han hade två så YAY) och lite seriebutiker, åt kebab till lunch, köpte nya piercings till mig (som jag fick hjälp med att sätta i), satt i en park vid Medborgarplatsen och läste manga/såg på Daily Life of High School Boys Specials/skrattade åt några ungar/slog varandra med ett bananskal, såg på en kille som gjorde JÄÄÄTTESTORA såpbubblor och doftade på parfymer, pretty much. Det var jättemysigt, älskar att vara med honom ;w;
 
Sen jag kom hem så har jag mest bara ätit lite middag. Ska se sista avsnittet av Gantz, packa lite mer (packa om....) och laga ett par byxor idag. Det ska nog bli bra~
 
selfie från imorse :D
 
de nya ringarna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0