I'm so sick of these dark days chasing me further under ground

But I'll find my way to light
And you'll find your own demise
 
Äntligen hemma igen! 
 
Åkte till Skärholmen med mamma i tisdags och köpte en present och letade efter Zelda-spel i spelbutiken men hittade inga :c Åkte till mormor och morfar efter lunch och lekte en massa i källaren med Petter och Liv och drack hallonsoda, typ.
 
Igår så åkte vi till Järnvägsmuseumet, där Petter och jag typ bodde när vi var små. Vi var där varje gång vi såg morföräldrarna och vi älskade det jättemycket för man fick klättra på tågen och och och ja ;w; Det har varit så varmt så jag har mest bott i källaren för där var det kallt liksom... Började flumma med Petter och Liv (eftersom vi delade rum) när vi egentligen skulle sova och det var jätteroligt. Mina syskon är så störda </3
 
Idag vaknade jag vid sju för att jag drömde något äckligt och inte kunde somna om. Låg kvar till typ halv nio för då väckte mamma oss och medan vi åt frukost så kom min moster Kicki och hennes Janne för att hälsa på oss. Båda tyckte det var läskigt att se mig för jag blivit så lång haha ♥ Packade ihop alla mina saker och jagade en tusenfoting med Liv innan vi packade in oss i bilen och åkte hem. Har varit hemma i cirka två timmar och har pratat med Frej i telefon under hela den tiden.
 
Just nu sitter jag och lyssnar igenom Crown The Empire's nya album (det är fantastiskt so far) och försöker komma på vilken hårfärg jag ska köpa. Måste beställa snart och så där, så ja. Funderar på orange eller blå. Vi får se C:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0