Please lead me out of the dark

Lever och är hemma, men har inte orkat blogga någonting. Idk mår inte så bra just nu tror jag. Men Örebro var jättemysigt och jag tänkte ta allt i lite punkter:
 
♦ Jag fotade surkatten Murre en massa och vi hade en tragisk kärlekshistoria tillsammans under de sista minuterna jag gosade med honom haha </3
♦ Askersund var urmysigt som vanligt och de hade jättegoda glassar och bokhandeln var också jättemysig och köpte tre böcker; En dag, Ondvinter och Stad av skuggor~
♦ Läste jättemycket när vi var borta så läste ut Lord Loss (är fortfarande jätterädd för den herregud måste lära mig spela schack), Zom-B: Angels och En dag. Skrev också en hel del, typ två 20-sidors-noveller och påbörjade en till C:
♦ På Vitsand blev det ganska uppenbart att jag inte är en strandmänniska - satt med trasiga jeans och en huvtröja och lyssnade på Motionless in White och skrev... </3
♦ En pizzeria var alldeles hemsk och äcklig och usch, fast en annan vi åt på var så god att jag trodde jag hittat Gud ;w; ♥
♦ Mammas kompis Maria och hennes man Johan hälsade på oss och det var jättekul för Johan är längre än pappa (alltså ca två meter lång) och muskulös och åkte motorcykel och hade en massa tatueringar och långt hår och såg allmänt farlig ut men han var skitkul xD
♦ Tog med mig Sherlock säsong 3 eftersom jag är den enda i min familj som sett den, och vi såg typ ett avsnitt på den vilket var helt okej för jag hade glömt hur jävla bra det första avsnittet är HAHAHAH ♥
 
Kommer inte ihåg så mycket mer av vad jag gjorde där... men det var mysigt i alla fall :3
 
Kom hem ihåg och packade upp och åt mat och sånt där, och sedan såg jag ikapp på anime och började att spela Eternal Sonata. Alla cut scenes är extremt långa och eftertexterna kom i typ mitten av kapitel ett så jag blev fett förvirrad men det är kul att slåss i det spelet och det är jättefint *-*
 
Idag åt jag frukost med mamma och pappa och såg typ halva A-Team filmen innan jag gick iväg. Har liksom inte haft någon bra dag idag. Har spelat Eternal Sonata och sett på Descendants of Darkness och gått och gungat idag också, and that's about it. Nu är allt hyfsat bra igen, fastän jag har ont i huvudet </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0