Pull the trigger just for fun, forgetting I'm a loaded gun

Lyckades somna vid en ganska normal tid! Yay me! Var vaken till ca två och såg på Gantz och Bottle Fairy. Tror att tabletterna jag tog hjälpte till (det är typ växt/örtbaserade tabletter som ska lugna ned en och hjälpa en att sova, går att köpa på Apoteket så nej jag knarkar inte), men det är bara en tanke.
 
Vaknade vid ca tio, åt frukost och sånt och gick sedan hela vägen till Skärholmen för att växla in de pengar jag hade kvar efter Washington-resan alldeles ensam!!! Jag gjorde det faktiskt!!! Och så kollade jag hur mycket pengar jag har på mitt konto osv. Det är läskigt att göra vuxna saker :c
 
Sen när jag kom hem så åt jag lunch, såg på Gantz, lyssnade på en massa musik och skrev lite. Fikade när pappa kom hem. Kastade ner min syster i poolen. Håller just nu typ på att kolla på Tokyo Ghoul, tror jag. Såg ungefär halva och pausade och vet inte om jag ska fortsätta kolla. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0