Sweet love of mine, why keep on breaking your back in two just to prove you're alright?

Har alltså inte dött, utan drog till Frej och stannade där tills, tja, idag. Kommer inte ihåg i vilken ordning saker och ting hände, men vi tar lite höjdpunkter!
 
♣ Vi gick på bio och såg skräckfilmen Oculus. Det var första gången vi båda såg en skräckfilm på bio och det var tamigfan det värsta jag varit med om. Eller alltså ja det var kul men alltså ;U; Liksom okej min pojkvän är, seriöst, inte rädd för något (han skriker hysteriskt aka som en tjej till en film - that's about how badass he is) och han var rädd, så jag var liksom okej tills han sa att han var asrädd, för då blev jag så rädd att jag började skratta hysteriskt. Eh. När filmen var slut så var klockan halv tolv och vi fick gå hela jävla vägen genom Västerås till honom, och när vi kom hem så brände vi upp biljetterna, tände rökelse och hällde salt i diskhon (där vi brände biljetterna). Eh. We're the right amount of psycho ♥
♣ Vi hade ett HIMYM-maraton som började vid säsong sex och slutade i slutet av sista säsongen. Det var trevligt för jag kunde låtsas som att sista avsnittet aldrig hände ;u;
♣ Jag bestämde mig för att börja rita igen, så jag ritade dinosaurien Gon från mangan Gon och L från Death Note. Den första blev väldigt bra, med tanke på att jag inte ritat på typ flera år, men L blev helt åt fucking helvete. Aha - practice makes perfect, right?~
♣ Såg på de två existerande säsongerna av Orange Is The New Black. That show is absolutely fucking flawless and I lovelovelove it ;U;
♣ Gick på upptäcksfärd/field trip i Västerås och åt flapjacks, dregglade över kläder på Carlings och hittade boken Spökstaden (uppföljare till Miss Peregrins hem för besynnerliga barn) - har längtat som sjutton till den här boken åååh 
♣ Frej beställde en julklapp till mig och lyckades hålla det hemligt - fram tills ett par sekunder innan han fick paketet. Fick min present nu bara för att han förstörde överraskningen, och det var en kigurimi som ser ut som en panda och jag bara åH I LOVE IT SO MUCH det är synd att det är för varmt för att ha den just nu för att ta på sig den är som att kliva in i en kram och bo i den ;w;
♣ Såg på en massa, massa animes!
 
Sword Art Online: Året är 2024, och spelet Sword Art Online har släppts. Det finns endast tiotusen kopior, så alla som lyckades få tag på ett spel kan skatta sig lyckliga - tror de. Det visar sig att skaparen av spelet har låst in alla användare i ett game of death (alltså konsolen är typ gjord så att det är som att kliva in i spelet) och det enda sättet att kunna logga ut är att klara av alla 100 våningar och besegra den slutgiltiga bossen. Förutom att man inte kan logga ut så finns det ytterligare en hake; dör du i spelet, så dör du på riktigt. Så man får följa Kirito på hans äventyr osv. Är inte klar än men den är fantastiskt och jag shippar Kirito och Asuna så jävla mycket ;w;
Togainu no Chi (Blood of the Reprimended Dog): Akira, the champion of a fighting sport called Bl@ster, blir falskt anklagar för ett mord, och det enda sättet för honom att klara sig i rättegången är att åka till det laglösa distriktet i Tokyo och vara med i en pågående tävling. Man ska samla dog tags från andra spelare, och när man har full house så får man slåss till döds mot drogkungen. Jättedåligt förklarat men den är jättebra och det är otroligt mycket gaytension mellan Akira och hans kompis, Keitsuke (tror jag han heter??? idk minns inte) xD
Bottle Fairy: Sockersöt anime om fyra féer som bor på en lärares skrivbord och försöker lära sig saker om Japan och hur det är att bo där. Alltså asdfghjsdfgh så söööööt ;w;
Baccano!: Minns inte vad den handlar om och har bara sett ett avsnitt, men den verkar väldigt lovande i alla fall C:
Tokyo Ghoul: Ghouls har intagit Tokyo, och det är nyhetssändningar om dem ca varje dag. Men det bekommer inte huvudkaraktärensomjaginteminnsnamnetpå - han går på en dejt med en tjej, och hon försöker döda honom eftersom hon är en av dem. För att han ska överleva så måste hennes organ överföras till honom, och han får sig minst sagt en chock när han kommer från sjukhuset och inser att han törstar efter människor... Det är en ny anime som bara har ett avsnitt men det är så blodigt and I like it so much ;U;
DRAMAtical Murder: Minns inte vad den handlar om, men det ska basically vara en massa drama och bögar. Good enough for me.
The Daily Lives of High School Boys: It's exactly what it sounds like and it's the silliest thing I've ever seen and I like it so much. Såg hela och bara åh ;w;
 
Nu är jag hemma osv, så ska se på Sword Art Online, tror jag. Ska bara komma ikapp med alla bloggar jag följer först, heh. Har som mål att se klart SAO, läsa ut Gray och Zom-B City och spela ut Mirror's Edge innan jag åker till Örebro, vilket blir den trettonde. Och så fyller min storebror år imorgon. Herrejesus saker händer just nu hjälp <////3
 
 Bilden jag ritade förresten, bara för att jag blev stolt - det under den var en smiley som försvann på fotot, heh </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0