We were not born enemies

Jag kunde inte sova igår natt, så jag var vaken till fem och såg klart på första säsongen av Free! och påbörjade den andra. Tror att jag inte kan sova för att det är så jäkla varmt på mitt rum eller något, haha. Det suger vilket fall som helst.
 
Idag satt jag utomhus och läste Gray ganska längre samt slängde ner min syster i poolen tilsammans med mamma. Började läsa den första boken i Demonata-serien också, Lord Loss, men kom inte så långt för jag blev distraherad av musik, eh. Hittade liksom Crown The Empire's nya låt och så var jag arg för att Ronnie Radke skrivit en låt med Andy Biersack för att Ronnie har så jävla mycket talang som han bara slösar och gör det värsta jag någonsin hört och jag bara??? Varför??? 
 
Spelade också Assassin's Creed: Brotherhood idag för jag vill inte börja på något nytt innan vi åker och jag vill liksom få 100% på det spelet så eh ah. Och alldeles nyss så såg jag på 10 orsaker att hata dig (aka bästa filmen någonsin) tillsammans med min familj. Det var mys.
 
 
Vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Se på anime kanske, eller något annat. Vågar inte läsa Lord Loss för det står att den ska vara obehaglig och framsidan är läskig och jag bara usch ;w;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0