A hitchhiker's guide to the galaxy

I onsdags så hade jag japanskaprovet och blev godkänd (vad jag vet i alla fall; läraren sa att hon skulle skicka sms eller mejl om man behövde komplettera men hon rättade alla prov under rasten och kom aldrig fram till mig så utgår från att jag klarade mig och därmed har sovmorgon nästa onsdag YAY). Så jävla glad för det. Det muntliga provet gick väl hyfsat bra, även om jag skulle ha föredragit att tvåorna inte skulle ha varit med. Och på naturkunskapen så skulle vi ha sexualkunskap, men så visade det sig att läraren ändrat sig och ville ha kompletteringar under lektionen, så det blev framskjutet och vi hade mentorstid istället.
 
I torsdags klev jag upp innan åtta, fastän det var en ledig dag, och åkte hem till Paprika. Minns inte i vilken ordning vi gjorde saker eller så, men helgen bestod av Desperate Housewives, Mindhunters (jättebra thriller, värd att se), We're the Millers (lika hysteriskt rolig som första gången jag såg den), K, hårklippning (fattar fortfarande inte hur han vågar låta mig klippa hans hår????), ätande av nötter/glass/spagetti/varma mackor och typ jag skrev en hel tragisk historia WOHO.
 
Kom hem vid halv tio och har sedan dess duschat och fixat sängen. Ska nu se klart på det allra sista avsnittet av Desperate Housewives. (Holy Jesus take the wheel)
 
Började förresten läsa The hitchhiker's guide to the galaxy i torsdags och har nu ca 60 sidor kvar, and I love it so much already ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0