Am I thinking with my heart or with my head?

Igår blev jag äntligen klar med Assassin's Creed, så just nu har jag inget att spela. Måste starta upp något nytt. Fick tre spel av Frej i USA för att han inte har sitt ps3 här i Sverige och så, så han sa att jag kunde få dem. Kanske börjar med något av dem C:
 
Annars har det inte hänt så mycket. Har sett på Joey och ätit godis, nästan läst ut An abundance of Katherines, spelat Sims och blivit helt "AAAAAH WE CAME AS ROMANS" typ. Apropå musik så har jag fortfarande inte kommit över att innan året är slut så kommer jag ha sett Crown The Empire live alltSÅ ATHDSFGHJSDFGH
 
...anyway. Här, en bra låt med WCAR.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0