'Cause when I've felt like giving up, when death was closing in, I shut my eyes and black out the darkness with light from inside

ALLTSÅ ÄR SÅ JÄVLA IRRITERAD PÅ MIN KLASS JUST NU. Liksom majoriteten visste att vi inte hade etnicitet idag och ändå så kan ingen skicka vidare det till resten??? Liksom what??? Var i skolan i en timme för att jag ville veta vad jag får för betyg i samhällskunskapen och så bara alltsÅ GÅ OCH DÖ
 
...okej, I'll calm down.
 
Åkte till skolan, fick höra vilket betyg jag får (det blir ett B och insåg därmed hur mycket alla mina högstadielärare måste ha hatat mig eftersom jag ALDRIG kunde höja mig över E-D förutom i svenska - låg på C endast för att jag vägrade göra muntliga saker - och engelska - A för att hon var den enda som tyckte om mig - och jag gör inte mer idag än vad jag gjorde under hela högstadiet liksom wtf kommer begå massaker) och åkte hem. Pratade med Paprika i telefon osv. Det var mysigt i alla fall ;w; ♥
 
Färgade håret rosa igår och är numera då Princess Bubblegum från Adventure Time~
 
(slightly edited since it's from instagram men alltså mitt hår är verkligen lika bubbelgumsfärgat som på bilden så ah)
 
Idag firar förresten mina föräldrar 20 år som ett gift par så jag ska äta massa tårta senare YAY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0