GET OUT GET OUT GET OUT GET OUT OF MY WAY

Igår så firade vi ju mamma och pappa + mammas födelsedag eftersom jag inte är hemma när hon fyller år på riktigt och för att pappa ska opereras den dagen. Så åt tårta och drack päronbubbel med jordgubbar i. Det var mys ;w;
 
Idag så vaknade jag tidigt fastän jag inte hade japanska, för jag hade lite saker att ta hand om. Åkte sedan till skolan och satt med Zeb och Nidhi i en korridor i typ en timme innan vi kunde få höra vad vi hade fått för betyg i svenska. Är den enda i min svenskagrupp som fick ett A :D Och efter det så kom jag på att min naturkunskapsbok låg hemma så jag fick åka och hämta den, och mamma var så snäll att hon gav mig skjuts till skolan sen så jag blev inte så sen. Vi hade sexualkunskap och fick då skriva frågor som klassen skulle ta ställning till. Det var allmänt intressant och roligt, och jag vågade faktiskt räcka upp handen och säga vad jag tyckte.
 
Hann knappt komma hem innan pappa sa att han skulle betala mig om jag följde med till Livs skola på familjefika. Följde med, lyssnade på Simple Plan med Liv (för hon har blivit helt besatt av dem nu) och skämde ut henne totalt. (Hon sa att jag inte får följa med nästa gång </3) C:
 
Efter det så blev jag tvingad till att se på Svensk historia, åt middag, spelade Assassin's Creed och fick helt plötsligt ryck och ska se på High School Musical. God there's something wrong with me </3
 
Är förresten helt klar med första året på gymnasiet nu, för jag har inga lektioner imorgon, alla betyg är satta och jag åker till Amerika på lördag. WOHO I FUCKING SURVIVED BITCHES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0