Here's to the rest of us

Hann aldrig se färdigt High School Musical igår för var tvungen att ringa Paprika och sen så hade jag lovat mamma och Liv att vara med på en tjejkväll. Så vi gjorde ansiktsmasker, såg på Freaky Friday och åt popcorn. Det var allmänt mys ♥
 
Har har jättesvårt att sova i typ något år nu och det blir värre när jag är nervös, så jag var vaken sjukt länge och bara... fanns. Alltså, jag flyger inte mycket. Jag var i Danmark när jag var sex år och sedan dess så flög jag till Berlin och London. Det var ganska korta flyg ändå, typ två timmar max. På lördag åker jag till USA, och det kommer ta i princip en hel dag. Tror att flyget går vid nio, så vi måste kliva upp tidigt och så. Paprika är också nervös eftersom det är han som måste ha koll på allting, så egentligen borde jag vara lugn men jag blir stressad av att han är det. Vi kommer mellanlanda i Bryssel (tror jag det var) och sedan komma fram till Washington vid typ kvällstid. Är så jävla nervös har aldrig flygit såhär långt hepl meh ;w;
 
I alla fall. Har tusen saker att göra idag (packa, städa, hitta saker, köpa saker, välja kläder för resan osv) men började med frukost och ska väl se på någon film eller spela lite innan jag tar tag i allt.
 
lite selfies och så eftersom jag är så jävla sexig i min sovtröja och en skjorta mhm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0