I'm on my knees please tell me to stay alive

Igår läste jag ut An abundance of Katherines, började läsa Zom-B City, såg ikapp på Supernatural och tränade. På kvällen så såg jag Life of Brian med pappa, Petter och Liv och herregud jag hade hunnit glömma bort hur jävla hysterisk den filmen är </////3 När jag skulle sova så kröp en spindel på min arm och satte sig på en kudde och när jag skulle döda den så försvann den så jag ringde Frej i panik och storgrät. Eh. Ja. Hatar spindlar så äckligt mycket ;w; Kunde inte sova efter det så låg och spelade spel på ipaden tills halv tre och när jag nästan somnat så började en fågel skrika jätteläskigt alltSÅ JAG VILLE BARA SOVA GODDAMNIT
 
Vaknade vid elva och såg på Godzilla medan jag åt frukost (det är typ Viggos nya favoritfilm så ah) och fick världens hjärtattack när jag fick veta att ett nytt avsnitt av Yowamushi Pedal så jag såg på det och nu vet jag inte om det är ett avsnitt kvar eller om jag måste vänta till oktobeer för att få veta hur det går så aasdfghSDFGHDFGHJDFGH
Såg klart på Supernatural idag också och alltså NEJ GÖR INTE SÅHÄR MOT MIG JAG ORKAR INTE SERIÖST I GOT WHIPLASHES AND MY HEART STILL HURTS ASDFGHDDFGHDFGH
 
Mår förresten inte så bra just nu, så vet inte hur det blir med uppdateringen. Känns mest som att jag kvävs så gör inte så mycket just nu eh </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0