Inside this oblong box I lie, with the hopes I'll be buried alive

Har börjat få resefeber tror jag, för jag är jättenervös inför lördag redan och jag bara asdfghdfgh. Hade därför jättesvårt att somna, så jag såg som sagt klart på Desperate Housewives och jag älskade slutet och så läste jag också ut A hitchhiker's guide to the galaxy och jag vill läsa resten av de böckerna också för alltså holy fuck it was great ;w;
 
Idag på engelskan så såg vi en film som hette Fargo (den var så dålig att jag halvt sov genom hela) och pratade betyg. Fick A på nationella (högsta möjliga slutpoäng också, faktiskt) och läraren sa att det skulle vara galet att ge mig något annat än ett A i slutbetyg, heh. Made me happy :3 Under filmen så skrev jag lite och det var väl typ det.
 
På idrotten hade vi brännboll och betygssnack, och hela min klass var typ så jävla otaggad på brännboll att det bara var kul i ungefär tjugo minuter. Turligt nog för mig så var det min tur att prata betyg precis efter rasten. Kommer inte få betyg den här terminen men ligger på E-nivå och läraren tror att jag kan höja mig??? HAHAHAHAH det var såhäääääääääääär nära att jag fick F i nian </// (Fast ah jag kan höja mig om jag sköter alla inlämningar och prov snyggt ;w;)
 
På matten så var det bara betygssnack, så medan vi väntade så såg jag och Amanda på Silent Library med All Time Low och typ dog av skratt. Fick höra att jag blev godkänd i både nationella och hela kursen så nu har jag absolut inget att oroa mig för om skolan kvar. DET KÄNNS SÅ JÄVLA BRA ♥
 
Sedan jag kommit hem så har jag planerat den kommande veckan, börjat läsa An abundance of Katherines och ätit middag, basically. Ska färga håret rosa ikväll, wheee! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0