Sista inlägget

Det här blir sista inlägget innan jag åker, för vi ska åka härifrån 10 så ah.
 
Idag har jag liksom packat och köpt deodorant och ätit nachos och spelat Assassin's Creed, basically. Tycker att det är jättekul att spelet fortsätter påminna mig om att jag ska uppgradera mitt skepp men jag orkar inte liksom samla allt material till det så jag spelar vidare och sparkar röv som inihelvete :D
 
Förstår förresten inte varför alla blir så förvånade när jag nämner att jag spelar tv-spel??? Liksom okej jag kanske inte ser ut som om jag spelar typ Assassin's Creed eller Portal eller ens Professor Layton, men jag sitter inte bara och nördar Sims heller. Jag älskar spel som AC, och om jag nämner att jag vill spela typ Dishonored eller Bioshock så blir folk helt bara "whAT". Tycker det är skitkul xD
 
Kommer att fixa lite tidsinställda inlägg som kommer vara olika låtar, typ. Bara för att jag inte har något bättre för mig.
 
Så eh det här är väl officiellt ett hejdå, vi ses om ca tio dagar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0