We don't need to apologize for anything

Sedan jag bloggade senast så har jag;
 
♦ Sett båda de Percy Jackson-filmer som kommit ut. Det var första gången jag såg den andra och jag tycker jättemycket om den, den var jättebra ;w;
♦ Igår så vaknade jag normal tid, typ runt tio, så det var ju bra.
♦ Ärligt talat så gjorde jag inte så mycket mer än att spela Assassin's Creed igår. Har typ två-tre sekvenser kvar ehehehe. (Fast är jättearg över att min favoritkaraktär dog ;U;)
♦ Försökte komma ikapp med Supernatural, läste An abundance of Katherines och såg ett avsnitt av Pushing Daisies när jag inte kunde sova igår. Somnade vid typ fyra ugh </3
♦ Idag vaknade jag kvart i ett och har sedan sett ätit frukost och försöker installera de Sims-spelen vi har till min dator. Ska spela Assassin's Creed senare för vill bli klaaar </3
 
Har jag nämnt att jag färgat håret igen? No? What a shame. It's lovely.
 
jättefin selfie tagen på färjan till Georgetown


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0