Can you feel my heart?

I tisdags så var jag och Amanda jättebra på att samarbeta, så vi skrev ett arbete (typ två A4) om organisationen Teskedsordern på samhällslektionen. Pratade även med läraren om hur det går för mig, och jag kommer typ få minst ett C i slutbetyg. Yay! Eftersom det var en massa tid kvar av lektionen så kollade jag på Hetalia C:
 
På etniciteten var det tjafs för att vi fick bestämda platser som vi skulle sitta på under genomgångarna, och ingen var nöjd. Dessutom gav läraren mig och Amanda sjukt dåligt samvete, fastän vi faktiskt hade skrivit klart vårt arbete innan vi började att spela Sims. Seriöst han är jobbig :c
 
På matten var jag typ allmänt ofokuserad men jag minns inte så mycket.
 
Igår var det studiedag, så jag fick ryck och såg på Laputa - Slottet i himlen, skrev klart mitt svenskatal, lyssnade på BMTH, spelade Assassin's Creed och bytte lakan i sängen. Och så fick jag göra nudlar själv till lunch :DDD
 
Idag såg jag sista avsnittet av Hetalia och läste lite i Hello Kitty måste dö innan jag gick till skolan. Där jobbade vi med gamla nationella prov-uppgifter. När jag kom hem pratade jag med Paprika i ca 2,5 timmar i telefon och städade bland mina smycken och mitt smink. Hittade mycket som jag inte ens mindes att jag hade kvar, haha. Ska gå och spela Assassin's Creed nu pga saknar Ezio (aka den bästa karaktären någonsin) och ja. De spelen är ju helt enkelt bäst.
 
Imorgon åker jag till Paprika. Har saknat honom så stört mycket åh ♥
 
Här får ni en selfie bara för att det var så länge sedan;
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0