'Cause someone stole my car radio and now I just sit in silence

Sometimes quiet is violent
 
Minns inte så mycket från skoldagen i fredags - allt jag minns från fredagen är hur jag stirrade ut genom ett tågfönster och sken som en sol när jag såg Paprika och jag knuffade undan folk för att få krascha in i hans famn så att allt skulle bli bra igen. Det var trevligt att se honom igen ♥
 
Under helgen hade vi ett Avatar: The Last Airbender maraton och det är typ allt jag minns, eh.
 
Veckan har varit händelselös förutom att jag hittat ny musik (Real Friends, twenty one pilots, New Politics) och hade utvecklingssamtal idag. Det går tydligen skitbra i alla ämnen förutom i matten, där jag har F-varning. Eh. Och så spelade jag ut Assassin's Creed. Brotherhood och påbörjade Assassin's Creed: Revelations, för jag ska spela ut alla Assassin's Creed-spel. Sådetså.
 
Just nu ska jag egentligen plugga matte pga har prov på tisdag, men jag laddar ned musik istället. Duktig elev, verkligen </3
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0