Feel like a roller coaster

JAG HAR ETT FUNGERANDE ITUNES CAN I GET A HALLELUJAH the twist though is that I have to re-do everything with music in my ipod and I've got up 2000 songs there :)))))))
 
Anyway. Idag på samhällskunskapen pratade vi om vad som händer i Ukraina just nu och så skulle vi börja på ett fördjupningsarbete om mänskliga rättigheter, men jag och Amanda satt och kollade på hus på Google Maps och dodgeade Robin som ville störa med att visa oss bilder på Kim Jong-Il som kollade på saker. (Seriöst det finns en hel tumblr dedikerad åt det HAHAHAHAHAHH) Fick också höra hur det gick för mig på ett prov som jag gjorde för ett par veckor sen, och hade sjukt mycket tur - svarade inte på en hel fråga, men räddades från att behöva komplettera det då resten stod på min "fusklapp" :DDD
 
På etniciteten gjorde vi typ massa olika saker, minns inte. Men fick veta hur det gick på min lilla uppsats om kulturkrockar och jag var den enda av de jag pratade med som läraren inte hade kritiserat!
 
På matten var både jag och Amanda helt woaaaah så vi såg på ett avsnitt av Doctor Who istället för att arbeta. Hon är på säsong två och ville visa mig The Empty Child som var fett obehagligt????? Hatar verkligen gasmasker ok. Men nu är jag typ hooked på Doctor Who och kommer förmodligen se mer på det inom en snar framtid! :D
 
När jag kom hem så pratade jag i telefon med Paprika, gjorde lite matte ändå, åt en semla och tränade. Nu är jag arg på itunes och lyssnar på SuG för eh ja de råkade vara lite beroendeframkallande </3 Ska nog gå och duscha snart pga eh ja vill det xD
  
Alltså sångaren är så studsig och så bara har han en sexig röst????? Brb skriker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0