How will you pretend that you didn't wanna play the game?

Hade jättesvårt att sova inatt för att jag var ute på tumblr och de påminde mig om att Twin Peaks existerar (vilket resulterade i att jag skrämde upp mig själv), att idioter tror att gummiband är ett alternativ till att inte skära sig (nejnejnej det är lika jävla illa ok skrev en rant om det men det bidrog till att jag inte kunde sova pga arg) och så var det massa bilder på mat så jag blev hungrig ):
 
Idag så skrev jag min bokrapport om The fault in our stars, vilket gick bra tills jag lämnat in den och insett att jag skrivit "Okay?" "Okay." i början uTAN ATT FÖRKLARA VARFÖR DET ÄR SÅ VIKTIGT och jag bara nope :c Får hoppas att det blev bra i alla fall - det kändes ju bra - och eh ja har börjat förvänta mig A i engelska väldigt mycket på allt??? Skitbra, verkligen :)))))
 
På idrotten hade vi typ gympingpass till dålig musik. Jag, Amanda och Zeb låtsades att vi hängde oss själva, var sälar och dinosaurier och skrek "FUCK THE SYSTEM" och gjorde alla rörelser spegelvänt ganska ofta. Eh. Ja. I've found the right people to hang out with ♥
 
Under matten så var jag och Amanda jättetrötta så vi satt och kollade på Dancing Sushi och pratade om anime i två timmar. Sedan pratade jag med Robin om The Walking Dead för vi tittar tydligen båda på det. (Har märkt att jag liksom har väldigt lätt att hitta gemensamma nämnare med typ alla männskor någonsin? owo)
 
Sedan jag kommit hem har jag jobbat på en ny rollspelskaraktär som kommer vara intressant, övat på mitt tal till svenskan och spelat Assassin's Creed. Borde gå och duscha snart, men håller på att uppdatera iTunes så jag är lite nervös och hoppas på att jag får tillbaks mitt älskade iTunes snart. (Det slutade ju fungera för ett tag sedan och min värld har typ gått under efter det. I'm not even kidding.)
 
Har laddat ned två låtar från soundtracket till Assassin's Creed. Tyckte om dem jättemycket, trots att det bara är instrument som spelar.
  
Alltså vadå hysteriskt ♥
 
If you tell me the music ain't good then you're lying ok bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0