I can feel the world crawling down my spine

Har haft en jättemysig vecka! Kom till Paprika typ elva i tisdags och vi har mest sett på anime och Desperate Housewives, och lite av The Very Potter Musical också. Det sistnämnda skedde under en natt, så allt var ännu mer hysteriskt än vad det borde ha varit från början </3 Skrev även mitt tal om The fault in our stars till svenskan, och så gjorde vi en field trip in till stan där vi skulle fixa en grej. Sedan gick vi bara runt och gjorde ingenting. 
 
Jag fixade hans hår idag också, och jag är fortfarande förvånad över att han lät mig göra det. Liksom, att fixa sidecuts på honom var stort nog, men nu klippte jag hela hans hår och jag bara han är så dum ;w; (fast det blev faktiskt fint! :D)
 
Har börjat läsa Boktjuven idag, fastnade direkt efter inledningen. Alltså. Det är bara något med hur den är skriven som fick mig att tycka asmycket om den redan från starten. I really like it och jag måste läsa ut den innan nästa helg pga ska se filmen då men det lär ju inte vara några problem med det ♥
 
Funderar lite på vad jag ska göra just nu. Väljer mellan anime, Assassin's Creed, städa och förbereda lite skolarbeten (ska skriva en uppsats om The fault in our stars imorgon). Tror att jag ska börja med Assassin's Creed för jag har saknat Ezio lite ;w; (seriöst älskar honom som karaktär liksom de skulle infiltrera ett palats och hans kompis bara "Well do you have any idea what to do?" och Ezio bara "I guess the front door isn't an option" och jag baRA <////3)

Kommentarer
Postat av: Moa

LÄSER DU BOKTJUVEN HERREGUD DEN BOKEN ÄR MIN RELIGION DEN ÄR ETT MÄSTERVERK. Den kommer också förstöra ditt liv men ja den är sÅ BRA I applaud ur taste in books

Svar: YES har precis börjat läsa den och alltså woooow ;U;
Frida

2014-03-02 @ 19:07:25
URL: http://www.moixa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0