I hope this helps to empathize, I hope this helps to clarify - I hope you die

Alltså förlåt men jag har verkligen inte haft någon ork/lust att blogga lately. Förlåt. Ska bli bättre.
 
I torsdags hade vi ju bara svenska, och efter det åkte jag med Robin och Amanda till centrum och köpte pommes frites och milkshakes. Sedan städade jag, pluggade lite och spelade tv-spel.
 
Den här helgen var Paprika för en gångs skull hos mig! Han kom till mig i skolan, så jag smugglade in honom på naturkunskapslektionen (eller ah läraren såg men sa ingenting) och på lunchrasten satt vi och åt choklad och såg på en av historierna på Aoi Bungako (en animeserie med flera korta historier). Han hjälpte mig på matten och det kändes bra. Dessutom så åkte jag till skolan med en rosa glittrig tiara på huvudet och kände mig fett fancy :DDDDD
 
På lördagen åkte vi till min farfar för att fira hans födelsedag, och liksom ah nej inte så mycket hände men det var inte hemskt i alla fall. Vi typ åt paj och kakor och godis och Paprika ritade på mig och så spelade vi Mirror's Edge och slogs med gosedjur C:
 
Idag har vi mest spelat Professor Layton, men vi gick också och gungade ett tag. Hans tåg lämnade Stockholm för ungefär en timme sedan nu och nu ska jag gå och duscha osv, göra mig i ordning för skolan imorgon. Se till så att jag har saker osv. Har engelskaprov imorgon, och fastän jag vet att jag kommer få ett A fastän jag inte pluggat så bara ugh orkar inte ;w;
 
(Det är typ ett år sedan jag bröt upp med en person som fick mig att må sämre än vad jag någonsin gjort och jag är fortfarande full av hat och ilska och vill spy på henne varje gång jag ser henne skriva något vill åka hem till henne och slå henne på käften samtidigt som jag inte vill slösa så mycket pengar och energi på henne och alltså det skrämmer mig lite för innan henne var jag inte såhär långsint och alltså åh. Okej ja hon förtjänar att jag är hatisk för att hon är anledningen till att det är över ett år sedan jag sa "jag älskar dig" till någon som inte är Paprika - jag har inte kunnat säga det ens till min familj - och hon var så jävla vidrigt hemsk att jag blir mörkrädd men ah jag vill inte vara såhär och allt bara bubblade upp nu och jag behövde skriva av mig och förlåt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0