If you never break, you'll never know

Idag hade jag engelskaprov vilket då var två delar; skriftligt och hörförståelse. Tror det gick bra på båda fastän jag spaceade ut under den sista delen, eh </3
På lunchrasten köpte jag, Amanda och Robin glass och det var gott fastän Haribo-glassarnas design suger ;w;
På idrotten höll vi på med ergonomi aka lyfta saker och leka. Det var kul.
På matten var jag så trött att jag typ satt och grät. Eh.
 
Sedan jag kommit hem har jag inte gjort så mycket mer än att prata med Paprika i telefon och äta middag. Funderar på om jag ska träna idag eller imorgon, men det blir nog imorgon så ska nu göra en spellista med awesome peppmusik och sedan spela Assassin's Creed. Yes :3
 
Fick typ ryck och vill läsa om alla mina böcker... fast det får nog bli ett sommarprojekt xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0