I'm Mr. Reckless with a capital R

Torsdags: Var jättetaggad på talet jag skulle hålla och var så säker som jag kunde bli. Och så sa läraren att jag misast en detalj - det skulle vara en presentation på ipaden också. Trots att hon sa att det var okej att göra ett undantag den gången så förstördes liksom allt och jag dog. Det var basically allt som hände den dagen, och att jag spelade ut Assassin's Creed II. Fett stolt ♥
 
Helgen: Minns inte vad som hände i skolan, men allt var typ helt jävla hysteriskt, och jag åkte till Paprika. Under helgen så började jag dricka te (alltså jag har hatat te sjukt länge nu men så testade jag med mjölk och socker och oh mY GOD???), vi spelade Professor Layton och såg på Desperate Housewives samt Jigoku Shoujo :D
 
Söndagen: Åkte in till Stockholm för att se You Me At Six live. Var drygt fem minuter sen för jag åkte direkt från Paprika och var tvungen att välja mellan att komma lite sent eller behöva åka typ tidigt. Deaf Havana spelade alltså när jag kom dit, och tyckte så jävla synd om dem för de sa "We've been touring in the US for about a month and not many people came to see us, like, all of you people in this room but in a month" och de var ju liksom helt okej och det gjorde bara så ont i hjärtat </3 
 
Höjdpunkter av konserten:
• När de klev ut på scenen och jag bröt ihop av skratt för jag visste inte att Max hade sparat ut håret så att han nu ser ut som Jesus <///3
• Josh's små töntiga danser
• De körde alla låtar jag ville höra förutom en so I'm just really happy
• Josh doing Oli's part in Bite My Tongue cos hOLY FUCK he's really amazing ok ♥
 
Köpte också världens mysigaste baseballtröja där, förresten. Den är pyjamasmaterial och typ bara så jävla åh är kär i den *-*
 
Idag: Blev klar med allt som man skulle ha gjort efter halva lektionen på engelskan efter en halvtimme så eh ja var uttråkad? Och vi började att se på Holes också. Kände igen sjukt många i den??? 
Idrotten var jobbig men också underhållande för jag, Amanda och Zeb är så jävla okordinerade och oseriösa och så lät en av lärarkandidaterna Amanda ha BMTH på i hela gympasalen under ett experiment och jag satt och dog åt resten av klassens reaktioner </3
På matten kollade jag och Amanda på ett halvt avsnitt av Doctor Who (det med Weeping Angels) och var arga på Paulus som inte kunde förklara ordentligt och först efter halva uträkningen sa att han inte gjorde som läraren hade gjort. UGH. Så vi snodde Robins kaka som smakade rosa och gjorde grimaser till Zeb resten av lektionen.
Sedan jag kommit hem har jag typ bara lyssnat på musik och ätit middag. Ska dricka te och äta kladdkaka snart, och funderar på att börja med Assassin's Creed: Brotherhood som jag fick låna idag. Tihi. (Orkar liksom inte göra skolarbete pga har knappt sovit så det är svårt att ens stå utan att ramla eh)
 
Edit; Fick kladdkaka men orkar inte göra te, så Assassin's Creed here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0