We're all architects of our own private hell

Orkade inte blogga igår, men dagen var typ allmänt hysterisk.
 
På morgonen skulle vi ha japanska, och vår lärare brukar alltid vara precis i tid. Alltså, vi börjar kvart över åtta och när den är 08.15 så kommer hon.
Det såg ungefär ut såhär:
 
08.14: Hon kommer om en minut </3
08.15: Hon kommer när som helst <////3
08.18: ...vart är hon? owo
08.19: tÄNK OM HON HAR DÖTT
08.20: TIM HON ÄR INTE HÄR
08.21: VAD SKA VI GÖRA
08.22: *vi rådfrågar en annan lärare* ...fan heller att vi ska gå till expeditionen och fråga vart hon är 8DDD
08.25: ZEB DÄR ÄR DU MIYUKI ÄR INTE HÄR
08.26: TÄNK OM HON HAR FÅNGAT ROBIN OCH SANDRA OCH KILLIAN OCH STEG TVÅ-ÅRNA I POKÉMON BOLLAR GOTTA CATCH 'EM ALL LIKSOM
08.27: Tim are you getting tired of us yet <////3
08.28: VI FÅR GÅ SNART HON ÄR SNART EN KVART SEN *stirrar på en klocka tills den blir halv och jublar*
 
Så jag, Amanda och Zeb satt i kafeterian i drygt tre timmar istället. Vår lärare tror typ att vi hade utvecklingssamtal den dagen, eh.
 
På naturkunskapen satt jag och Amanda och såg på trailers till olika spel, typ Assassin's Creed, Dishonored och Bioshock. Blev fett sugen på att spela Dishonored för det ska vara typ som Assassin's Creed fast med supernatural powers???? (Upptäckte senare att Petter faktiskt har det spelet vadå började inte alls skrika hysterisk <///3)
 
Var på BUP igår också och där övade jag på min redovisning inför BUP-tanten och en av hennes kollegor. Vi kom också fram till att det nog inte finns så mycket mer som hon kan göra för att hjälpa mig, så jag ska på en check-up om en månad för att se hur det ha gått, och är allt bra då så slipper jag gå dit mer! :D
 
Sedan jag kom hem satt jag typ och övade på redovisningen och pratade med Paprika i telefon, och såg på Hetalia för att jag inte kunde sova. It's so fucking weird but I like it c:
 
Idag har jag typ övat på redovisningen inför mamma och just nu sitter jag och gör ingenting. Ska inte gå förrän om tre timmar. Skitkul C:
 
Här får ni en bra låt som jag är beroende av för tillfället.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0