Anata wa daisuki desuuuu ♥

Sen senaste gången jag skrev så har detta hänt;
 
- Hade uppsatsdelen i svenskanationella, och jag är väldigt säker på att det gick bra. Liksom, att skriva i allmänhet ger mig ingen som helst ångest för jag vet att jag är jävligt bra. Dessutom har jag nästan enbart fått A på alla skrivuppgifter hittills så ah :3
- Mellan nationella och svenskalektionen så var det typ tre timmar, så vi skulle käka lunch men skolans mat var inte så god så vi gick till Ica, och så spelade vi Pokémon och skrattade helt hysteriskt åt "Men förheLVETE KERSTIN ÖPPNA DIG DÅ!!!" (eh ja blev jättearg på en cola-flaska och det står ju liksom namn på dem eheheh </3) och hjälpte Alex att skriva klart sitt svenskatal.
- Var endast på svenskalektionen i en halvtimme för att det enda vi skulle göra var att få veta hur det gick på läsförståelsen (fick ett B) och reda ut vilka som skulle hålla sina tal när osv. Ska hålla mitt tal på torsdag så det var ju liksom bara att gå hem </3
- Var sjukt snorig hela dagen så när jag kom hem var jag helt slut. Kröp upp i sängen och kollade på en anime som heter K hela dagen, och alltsÅ I LOVE IT??? Den är 13 avsnitt lång och handlar om Shiro som lever ett vanligt liv som student tills det visar sig att han liknar mördaren av medlemmen i den röda klanen. (Det finns liksom ett antal kungar - den röda, den blå, den guldiga, den silvriga och den färglösa.) Den är skitsvår att förklara men den är helt fantastisk ;w;
- I fredags var jag typ rätt sjuk men lyckades övertala mina föräldrar att jag mådde tillräckligt bra för att orka ta mig till skolan och sedan åka till pojkvännen. Lyckades alltså fejka vara hyfsat frisk, såg på de avsnitt som kommit ut av No Game No Life (en anime om ett syskonpar som hamnar i en spelvärld typ) osv. Hade bara matte men kunde inte koncentrera mig för jag hostade bara.
- Hemma hos Paprika så blev jag typ så sjuk att jag bara låg och frös och sånt. Mådde inte alls bra men eftersom jag har världens bästa pojkvän så tog han jättemycket hand om mig ♥ Vi såg på Desperate Housewives, jag försöket få honom att se på K, vi läste Moving Pictures (en bok av Terry Pratchett) tillsammans, åt massa goda saker och jag skrev lite och han ritade, och så introducerade han mig för världens mysigaste tv-serie - Pushing Daisies. Den handlar om Ned som inte kan röra vid något utan att det dör, eller typ han kan återuppväcka personer men rör han den en gång till så dör de, och så träffar han sin barndomskärlek, Chuck, och de blir kära igen. Alltså jag shippar dem så mycket ;U;
 
Nu ska jag skicka in ett arbete till naturkunskapen och funderar på om jag orkar duscha idag eller om jag ska göra det imorgon. Mår bättre nu men är ändå inte frisk, och det enda positiva med det är att jag kommer slippa idrotten. Annars kommer nästa vecka bli ett helvete pga har TRE nationella på onsdag varav ett är muntligt i matte (vad som suger ännu mer är att min sociala fobi kommer sparka mig i arslet för att jag kanske inte kommer få ha den läraren jag brukar ha i matte och kanske måste vara med folk från andra klasser HAHAHAHA), svenskatal på torsdag och prov i genetik på fredag. Kan inte någon bara döda mig typ, nu? </3
 
Fast för att vara positiva så har jag återupptäckt bandet SuG. I really, really, really like them ♥
  

Kommentarer
Postat av: Moa

åH DIN POJKVÄN HAR FLAWLESS SMAK PUSHING DAISIES ÄR ETT MÄSTERVERK CHUCK OCH NED ÄR DET FINASTE SOM HAR HÄNT PLANETEN JAG ORKAR INTE

Svar: I KNOW I SHIP THEM SO BADLY OCH JAG HAR BARA SETT ETT PAR AVSNITT ASDFGHJFDFGHGFDSFGH
Frida

2014-05-11 @ 22:41:32
URL: http://www.moixa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0