Everybody, is crazy, everybody here is crazy

Idag så åkte klippte mamma mitt hår och vi åkte och köpte blekningsmedel tillsammans. Ska bleka speciellt rötterna en gång till innan jag ska färga det rosa! (Fett spännande!!!!) Efter det så åkte jag till skolan för att äta tacos, och sen så var det muntliga delen i svenska. Var stört nervös precis innan och så, men jag pratade liksom lugnt och fick publiken att skratta. Läste dessutom upp en text som jag själv har skrivit (vet inte om jag lagt ut den någonstans tidigare, men den heter A love like war i alla fall).
 
FICK SÅN JÄVLA BRA RESPONS ATT JAG BLEV LYCKLIG ÄNDA IN I BENMÄRGEN.
 
Läraren sa att det var modigt att hålla ett så personligt tal (liksom temat för svenska nationella proven är Olika världar och jag valde att prata om att skriva och prata egna världar) och så tyckte hon att jag skulle skicka in något till något förlag någon gång. Hon frågade dessutom klassen om de skulle ha köpt hennes ord om hon läst upp min text och sagt att det var ett riktigt utdrag från en roman, och alla sa ja! 
 
Liksom okej är så sjukt glad och räknar med högt betyg nu för alltså ja jag var fett nöjd med talet osv ;w; ♥
 
Sen jag kom hem så har jag mest pratat med Paprika i telefon, ätit middag, pluggat genetik inför imorgon, sett på Dharma & Greg och ätit gelébjörnar. Internet segar just nu så jag sitter och rollspelar och lyssnar på musik (har lyssnat på Howling Magic typ tusen gånger alltså den är sÅ bRA???). Funderar på att gå och spela Hamtaroeller något, eh. Det märks så tydligt att jag är 17, eheheh ;w;
 
jättefin webcambild föratt :DDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0