I know it's unbelievable but something 'bout her I just can't resist

But she doesn't even know I exist
 

Minns inte vad jag gjorde i söndags, men igår så hade vi orientering hela dagen (och det var halvdag). Så var ute i skogen och sprang i tre timmar. Det roliga är att mitt lokalsinne suger och jag kan inte läsa kartor, men ändå så är jag faktiskt väldigt bra på att orientera??? Liksom fuCK LOGIC. Det var tre banor, varav en var en liten tipsrunda typ (man kom fram till en fråga och skulle svara rätt på vart man var typ), en var en stjärnorienteringsbana (man tar en karta, hittar kontrollen, går tillbaks, tar en ny karta, hittar den nya kontrollen och så håller man på så ett tag) och så var det en bana med fem elektriska kontroller som var ungefär en kilometer. Orkade springa nästan hela och det tog bara en kvart. Är faktiskt jättestolt över mig själv 
 
När jag kom hem så städade jag (aka bytte lakan i sängen och dammsög), spelade Assassin's Creed: Brotherhood (har kommit fram till att det är min favorit av de jag spelat) och åt middag innan jag åkte till Fruängen för att hämta pojkvännen min. Han hade varit i Stockholm med sina föräldrar hela dagen och skulle sova hos mig en natt, vilket ju alltid är kul :D (Dessutom så har han alltid med sig godis till mig, tihi C:) Vi myste mest och skrattade sönder åt Mr. Bean's Holiday för alltså pure gold?????
 
Idag så följde han med mig till skolan. Vi fick redovisa vad vi kommit fram till i en undersökning vi gjorde för samhällskunskapen, och såg dessutom på en film om typ ekonomi och lån osv. Sedan gick jag och Paprika och köpte lunch (breadsticks och jordgubbar och Skyr nomnomnom), och efter det så hade jag prov om migration. Tror att det gick bra för det kändes jävligt bra i alla fall. Nu är det bara japanskan kvar, sen är jag helt klar med allt!
 
Efter skolan så såg jag och Paprika på fler dumma komedier, typ 17 Again och Freaky Friday, och så skrev jag lite på en slags spin off till några karaktärer. Eller alltså, spin off och spin off - alternative universe snarare. Tror det kommer bli riktigt kul att skriva om det faktiskt, skapa ett universum där de kan få vara glada C:
 
Nu har jag duschat och ska repetera lite japanska inför imorgon, och sedan vet jag inte. Vi får se xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0