Stay with me forever, I miss you

I måndags så hade jag sovmorgon eftersom engelskan var inställd, så jag åt massor med varma mackor och såg på Descendants of Darkness (en skitskum anime som jag inte kan förklara eh men den lutar åt yaoi tror jag </3). Eftersom jag är sjuk så var jag inte med på idrotten, så jag fick typ gå fram och tillbaks med Amanda för att hon tvingade med mig när de hade miniorientering runtom skolan. Och på matten så satt jag mest och spelade Pokémon, som vanligt. Idk jag kan bara inte koncentrera mig alls ;u;
 
Igår så försov jag mig, men med mina skills så kom jag bara ca en kvart sen. På samhällskunskapen så pratade läraren om källkritik och började på någonting med ekonomi, minns inte alls. På etniciteten så bråkade läraren om när vi skulle ha prov och gick igenom migration (igen). På matten så försökte jag faktiskt hänga med den här gången, och jag lyckades! När jag kom hem så pluggade jag naturkunskap och började att spela ett gammalt Hamtaro-spel jag har hemma till GameBoy igen och alltså åh jag älskar det spelet </3
 
Idag så började dagen med nationella läsförståelse i engelska, och det gick väldigt snabbt att klara av. Efter det så var det hörförståelse och jag spaceade ut och bleh. Sen fick jag sitta och vänta i skolan i vad som kändes som evigheter för att ha muntliga nationella i matte, och jag tror att det gick bättre än vad jag hade hoppats på. Det var definitivt enklare än vad jag trodde det skulle vara i alla fall :D
 
Sen jag kom hem så har jag nästan ätit en Marabou Crunchy Corn chokladkaka alldeles själv, and that's about it. Ska plugga mer naturkunskap efter middagen (även fast provet kanske - förhoppningsvis - kommer att flyttas framåt) och öva mer på mitt tal för imorgon och sånt. Ska vara produktiv, bara inte just nu xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0