There's no such thing as heartache, you idiot

It's all inside of your head
 

I torsdags så hade vi egentligen resursdag, men samhällsläraren ville att vi skulle komma till skolan i alla fall. Vi fick en uppgift om kosumentlagarna osv. Delades in i grupper och jag hamnade med Zeb, Nidhi och Paulus, och vi skulle undersöka damkläder. Typ. Så vi åkte in till centrum och frågade ut personal på J.C. och en affär som hette Bronse. Det var kul - vi fastnade på barnavdelningarna och provade saker :D
 
 
I fredags så hade vi endast nationella prov i matte, så jag var ju jätteglad den dagen. Självklart.
 Nejmen det gick faktiskt hyfsat bra på i alla fall två delar. Vi hade liksom ett långt prov som man fick ha miniräknare till (satt för första gången nästan hela skrivtiden men det var för att jag verkligen försöker bli godkänd i matte nu, för att om jag inte klarar nationella så måste jag gå på sommarskola, men eftersom jag är i USA då så måste jag i sådant fall göra ett stort kursprov nästa termin och jag bara nope), en del där man skulle mer diskutera hur man tänkte än att lösa uppgifterna (jag satt där i tio minuter och skrev sedan bara något och gick) och en del som var som ett vanligt matteprov utan miniräknare (tror det gick ganska bra). Även fast jag fortfarande är psykiskt trött efter all matte så är ju alla nationella i alla fall över. Har bara två vanliga prov till, sen så är jag klar med ettan!
 
Annars så har jag försökt spela Monopol med min familj (HAHAHAHAH det går jättebra, vi är inte klara än </3), verkligen fastnat för Assassin's Creed IV: Black Flag (har liksom inte riktigt fastnat för det än men nu börjar det bli väldigt intressant fastän jag hatar att kriga på havet för jag suger ;w;), faktiskt haft tid att skriva för en gångs skull och klarat ut Hamtaro. Har haft spelet i flera år xD
 
Idag, medan jag åt frukost, hittade jag ett japanskt band som verkar vara lite som Marilyn Manson. Vet inte riktigt vad jag tycker än ;U;
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0