typ någon rubrik

Helgen: Spelade Super Mario på DS med Paprika och vi båda visade vår gaming rage. HAHAHAHA åh gud vi satt och kallade varandra för hemoroidhamstrar <////3 Vi såg på en massa saker och gosade osv.
 
Måndags: Minns bara att jag spelade badminton på idrotten, och att det spårade ur. Typ, spelade med tre som hade glasögon och var högerhänta, så det slutade med att jag hade glasögon och fick spela med högerhanden och de andra gjorde tvärtom. Jättesvårt ju, såg inte ett jävla skit ;w;
 
Tisdags: Det kom en tjej och föreläste om samhällsekonomi på morgonen, och det var faktiskt intressant. Minns inte så mycket mer än det.
 
Idag: Min japanska lärare sa att en kille hörde hemma på ett mentalsjukhus och jag har varit trött typ hela tiden. Har varit trött sen förra veckan. Var på Viggos skola och fikade och såg hur duktig han är med skolarbeten.
 
Är så äckligt jävla skoltrött att jag hamnat i en slags minidepression = orkar inte uppdatera bloggen. Räkna inte med särskilt bra uppdatering alls just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0