You said I tasted famous so I drew you a heart

But na-ah, I'm not an artist - I'm a fucking work of art
 

Förra onsdagen så var japanskaläraren allmänt jätteglad och det liksom smittade av sig. Tror jag blev arg på naturkunskapen för att jag mest kände mig ivägen och liksom bleh. Eftersom det var Valborg så började ju helgen då så jag åkte hem till Paprika och stannade där till söndagen. Det var jättemysigt och det var så jävla skönt att få stanna där ett längre tag ;u; Vi spelade frågespel, såg på Dharma & Greg, Desperate Housewives, en spansk skräckfilm vid namn The baby's room (sjukt bra!) och en svensk skräckfilm som heter Det okända (typ en svensk The blair witch project, fast inte lika läskig - sure, det händer mer grejer men den hade inte samma känsla) och Hustle (en brittisk serie som är skitkul), han hjälpte mig med mitt svenskatal och så tränade vi tillsammans. Minns inte vad mer vi gjorde, men det var väl typ det.
 
Igår hade vi läsförståelse i svenska, och jag tror att det gick bra. Det kändes bra i alla fall. Det blev typ ingen idrottslektion för att min klass typ 1) suger på att lyssna och 2) inte kan hålla käften och inte käfta emot. Eh. Ja. Och så hade vi matte, och sen jag kom hem så jobbade jag typ på mitt tal.
 
Idag vaknade jag sex för att en lärare skickade ett meddelande om att samhällslektionen var inställd. Det är ju okej, man kan ju somna om, men så fick folk i en gruppkonversation på kik för sig att faktiskt prata och ställa samma fråga typ tre gånger som ställts i textform så oM MAN LÄSER SÅ FÅR MAN JU SVARET MEN NÄ. NÄ. 
 
Så jag är på stört dåligt humör för att jag inte fått sova så mycket, eh. Lovely.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0