Can't afford them halos

Mitt internet har i princip kraschat och kommer suga för resten av månaden (alltså i en vecka). Det betyder att jag inte kommer uppdatera så mycket, och ännu värre är att jag måste klara mig utan anime ett tag.
 
Men lite punkter om vad som har hänt sen jag försvann;
 
♠ Hade psykologiprov i torsdags och jag tror att det gick helt okej. Glömde bort flera begrepp och sådär men lär i alla fall bli godkänd xD Efter provet var det två timmar tills japanskan började, så jag satt med Ferhat och Amanda i elevkårsrummet och bråkade över vilken musik som skulle spelas samt spelade ett hysteriskt parti monopol.
♠ Åkte buss med Alex i fredags och gömde mig från Paulus under ett bord och blev utdragen av Robin. Det känns som om alla var lätt hysteriska i skolan.
♠ Åkte till mormor och morfar nästan direkt efter skolan. Vi skulle på min kusins dotters dop och skulle därför sova hos morötterna. Helgen kan beskrivas med otroligt mycket mat + onyttigheter, Hundtricket (alltså den är så jävla rolig <333), Yoshi's Island och Cirque du Freak (som jag bestämde mig för att läsa om - fortfarande helt stört bra ♥)
♠ Dopet var mysigt trots att jag verkligen inte passade in i kyrkan. Sjöng inte någon psalm eller bad någon bön för att jag inte vill säga sådant som jag inte själv tror på, det kändes bara så sjukt fel... fick också ett papercut av psalmboken :DDDD Och så åt jag jättemycket smörgårstårta och grät av skratt med mamma om allt möjligt xD
♠ Har fått en ny kompis. Alexander heter han och bor i England, och han är lite smått skum men snäll så jag tycker om honom. Det är lite synd bara att ingen av oss vet hur man pratar med folk haha </3
♠ Pappa fyller år idag så vi åt tårta och såg på Friends och sådär. Det var mysigt C:
♠ Har nyss tränat och sett på The perks of being a wallflower. Hade glömt bort hur jävla bra den är???? ;u;
 
Ska snart gå och duscha och sedan njuta av att jag inte ska vara i skolan förrän typ halv tre. Kanske börjar läsa Cirque du Freak: The vampire's assistant. Vi får se :3
 
proof that i'm alive or something xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0